Ha nem jelenne meg rendesen ez a hírlevél akkor kattints ide.
http://www.konkurenciaharc.hu/html/hirleveltempl.php?hid=TVE9PQ&eh=&hirlevelto=
 


Vevőközpontú boltod van, vagy csak egy rideg automatád?

Figyelj, mert egy olyan hibát fogok mutatni, ami miatt nem csak a Te webáruházad, hanem rengeteg itthoni webshop veszíti el a vevői zömét...

 

Néhány változtatással viszont, megtarthatod az eddig elvesztegetett és fokozatosan magadhoz irányíthatod a mások által elvesztegetett vevőket is.

 

Első példa, csak hogy értsd mire gondolok...

 

Hívtad már telefonon a mobilszolgáltatód ügyfélszolgálatát?

 

Felveszi a gép, elmondja az összes jelenlegi akciót, ami persze nem érdekel, majd próbálsz kiigazodni a menüpontok között. Elmondja a hang, hogy milyen esetekben hányas gombot kell megnyomnod, majd kiderül, hogy nincs is olyan menüpont, ami a Te bajodra ad választ.

 

Visszalépsz, megint elmondják az akciókat és Te alig várod, hogy mondjanak egy olyan menüpontot, amellyel végre egy élő diszpécserrel beszélhetsz.

 

Nem ide tartozik, de egy tipp:

Ha élő ügyintézővel szeretnél beszélni, akkor válaszd az új előfizetés vásárlása menüpontot (ezzel szokták kezdeni) és AZONNAL kapcsolnak neked egy élő embert, aki már nem fogja azt mondani, hogy menj vissza a menübe, hanem el fogja intézni az általad kért dolgokat.

 

Második példa, hogy lásd milyen irányba érdemes haladnod...


A metró aluljáróban egymás mellett van 2db metró jegy automata és egy ablak a pénztáros nénivel.

A jegypénztáros néninél kígyózik a sor, a két jegyautomatához pedig csak nagyritkán szállingózik egy-egy vevő.

 

Mi köze a jegyautomatának és a pénztáros néninek a Te webáruházadhoz?
 



> A folytatáshoz katt ide! <





 



Ezt a levelet azért kaptad, mert a konkurenciaharc.hu oldalon korábban feliratkoztál a hírlevelünkre.
Adatmódosítás http://www.konkurenciaharc.hu/?oldal=30&modemail=&
Leiratkozás http://www.konkurenciaharc.hu/?oldal=29&leiremail=&