Marketing - Újsághirdetési trükkök
Újsághirdetési trükkökSzoktál újságokban hirdetni? Mit szólnál hozzá, ha minden hirdetés közül a Tiédet vennék észre leghamarabb? Gyere és túrj bele ezekbe az információkba, vedd a hasznukat és javítsd az eladási statisztikáidat. |
Ne zavarjon, ha a szakma nem így csinálja, lehet, hogy őket nem is az ügyfélszerzés motiválja…
Ott a hirdetésed az újságban, lehet hogy többet ígérsz szavakkal, lehet jobb áraid is vannak, de el kell érned, hogy a Te hirdetésed mindenkinél előbb ragadja meg a tekinteteket.
Vannak ügyfeleim, akiknek bőven hoz érdeklődőket ez a hirdetési forma, ezért íme néhány tipp, amelyekkel a szemeket, az oldalon lévő konkurens hirdetésekről azonnal sajátodra irányíthatod. Ha a tekinteteket már megszerezted, akkor már a nehezén túl vagy, mert nem fognak átsiklani a hirdetésed felett, hanem el fogják olvasni.
A szemed azokra a hirdetésekre ugrik, ahonnan visszanéz rád valaki…
Próbáld ki, fogj egy Szuperinfót, és nézd meg minden oldalon melyik hirdetésre pillantasz leghamarabb.
Legyen az egy érdekes, szép, csúnya, vagy akár egy bamba arc, ha rád néz, akkor Te ösztönösen vissza fogsz nézni rá.
Egy hasznos kis kitérő:
(ha nem akarod, akkor ne olvasd el)
Több szempontból is érdemes egy „kamerába nézőt” tenned a hirdetéseidbe…
A hirdetés ettől kezdve nem lesz falra hányt borsó: Reklámoknál alapvető szempont, hogy a hirdetésnek legyen feladója. Ne csak egy oda dobott, levegőből érkezett szöveg díszelegjen a hirdetésben, hanem álljon ott egy személy, akit az olvasók feladóként azonosítanak, ezáltal könnyebben befogadják az üzenetet.
Legyen az embered az azonosulásra felkínált minta: Könnyebben ráveheted az ügyfeleidet vásárlásra, ha megcsillantod a terméked ideális és boldog felhasználóját. Tudat alatt ezzel azt sugallod, hogy a termék használatával a vásárlód is egy ilyen ideális és boldog ember lesz.
Nem kell ezzel feltétlenül egyetértened, ez csak pszichológia, ha tetszik, ha nem egyszerűen így működünk és gyakran ezek miatt is vásárolunk.
Az emberek nem hisznek az eladóknak, egy másik vásárlónak viszont annál inkább:
Legyen ez az azonosulásra felkínált minta a Te ideális, boldog és elégedett vásárlód, aki áradozik a terméked kapcsán szerzett előnyökről és örökre megoldott problémákról. Neki –még ha csak egy kép is - jobban el fogják ezt hinni, mint Neked, aki szerintük csak a pénzükre pályázik.
A szőke bombázó nagy szemekkel, automatikusan megragadja a tekinteteket…
Néha kell egy kis merészség, lehet, hogy nem fog azonnal tetszeni Neked az ötlet, de vigasztaljon az a tény, hogy ez a trükk működik, és valószínűleg a konkurenciád sem fog könnyen ráharapni.
Hogy a férfiaknál beválik-e ez a „szemmágnes” afelől nincs kétség, de hogy a hölgyek mit szólnak hozzá?
Semmit… Az ő szemük is automatikusan megakad egy ilyen képen.
Most mondhatod azt, hogy: Rendben van de, hogyan lehet egy ilyen képet az oktatáshoz, a bútorhoz, a számítógéphez, vagy az ingatlanügynökséghez kapcsolni?
Nos, a képet és a terméket összekapcsoló szöveget már nem nehéz kitalálni, a lényeg az, hogy ezzel a trükkel máris a Te hirdetésedet olvassák és nem konkurenciáét.
A kevesebbel többre juthatsz…
Egy újsághirdetésben nem nyomhatsz le azonnal mindent az olvasó torkán. A hosszú felsorolás és a sok szöveg automatikusan beleviszi a hirdetésedet a tömegbe.
Ha már nagyobb méretet vásárolsz, akkor ne arra használd, hogy mindent beleírj, hanem ragadd meg az üresség adta lehetőséget a tarka tömegből való kiugráshoz.
Egy pár jól megfogalmazott sor nagyobb hatást hozhat bármilyen bő lére eresztett szövegnél. Nem beszélve arról, hogy nem tudsz minden vásárlókban felmerülő kérdést egy hirdetésnyi felületen megválaszolni. Legyen a szöveged célja egy azonnali hívás, vagy egy gyors kapcsolatfelvétel, ahol egy személyes beszélgetés során már jobban befolyásolhatod az érdeklődőidet.
Hogyan szerezhetsz szakmát mindenkinél gyorsabban?
Kérdezd meg és elmondom…
(Telefonszám)
„termék” vásárláson gondolkodsz?
Kérd ki egy segítőkész kollégánk véleményét…
(Telefonszám)
Bútorvásárláson gondolkodsz?
Nem is gondolnád milyen veszélyes
buktatókat tartogathat egy bútorvásárlás.
Itt egy 10es lista a leggyakoribb hibákról:
www.valami.hu
Kár erőltetned a visszafogott céges színeket, a cél érdekében inkább világíts és rikíts!
Egy újsághirdetés is verseny, itt viszont nem csak a jelenlét, hanem a győzelem a fontos.
Miért használnád a céged színeit, ha az elsődleges szempontod a figyelemfelkeltés és nem a „jelenlét”.
A neonzöld, a magenta (T-com) és más színek világító árnyalatai, vagy az erős világító színátmenetek, pl. a citromsárgától a narancssárgáig terjedő, vonzzák a tekinteteket. Egyszerűen csak arra kell ügyelned, hogy olyan világító színeket használj, amelyet senki más nem.
A hirdetés nem lehet fejjel lefele az újságban?
Miért tiltaná bárki, hogy fejjel lefele legyen a hirdetésed?
Csak próbáld ki, a szemed azonnal ki fogja szúrni a tömegből az ilyen szokatlanul elhelyezett hirdetést.
Lehet, hogy meg kell fordítania az olvasónak az újságot, vagy ha erre lusta, akkor fordítva is elolvassa…
…érdekes, de már megint ott tartunk, hogy a Te hirdetésedet olvassák a többi 40 közül.
Ne változtass!
Az emberek többsége nem fog egy hirdetés hatására mindent eldobni, ennyitől még nem fognak rohanni hozzád vásárolni.
Ha jól felismerhető, könnyen megjegyezhető, feltűnő és trükkös hirdetésed van, akkor azt ne változtatgasd.
Had vonuljon csak be az emlékezetekbe a
„bambafejes, világító narancssárga, fejjel lefelé álló” hirdetés, ami állandóan az X problémát firtatja, és erre kínálja a megoldást.
Az embereknek valami miatt meg kell jegyezniük a hirdetésedet.
Ha egyszer csak érinti őket a probléma, amit a hirdetéseidben sulykolsz már régóta, akkor legyen valami, ami egyből beugrik és legyen mit kikeresniük az újságból.
A kevesebb pénzkidobás érdekében mindenesetre érdemes erre törekedni…
Tapasztalni fogod, hogy néhány apró módosítás is rengeteg új ügyfelet hozhat.
Lógj ki a sorból, kapd el a tekinteteket, és ne adj esélyt senkinek, hogy máshova menjen!
| Címkék: mennyire hasznos az újsághirdetés, legjobb újsághírdetés, újsághirdetések, verseny marketing fejjel lefelé hirdetés, frappáns hirdetési szövegek, hogyan irjak frappáns hirdeto szöveget, ingatlan hirdetés trükkök, frappáns hirdetési szövegek, újsághírdetési formák, leghatékonyabb újsághirdetések |
Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?
Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és
a marketingre,
csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek,
mint amit itt mutatok neked...

Szólj hozzá Te is: Újsághirdetési trükkök
Köszönöm | Kedves István(?) Zoltán(?)
Először utáltalak, amiért rámküldtél egy feladó nélküli e-mailt, hogy engedélyt kérj arra, hogy írogathass nekem.
De mert a fene evett meg a kíváncsiságtól, hogy ki lehetsz, belementem a játékba.

Aztán - ez már a második leveled - azt láttam, hogy Te vagy az első, aki nem a "nesze semmi fogd meg jól, de ingyen adom" tartalmatlan marhaságokkal szórakoztat minden reggel, amikor bekapcsolom a gépem.
(Némelyek szerintem direkt gyúrnak arra, minél tovább legyenek képesek egy video felvételen beszélni, anélkül, hogy bármit is mondanának.)
Ezek konkrétumok. Lehet velük mit kezdeni.
Örülök, hogy felidegesítettél az elején. 
üdvözlettel,
Nóra | Nóra Válasz erre a hozzászólásra
|
Pajzs a résen | Igen… Kissé elszúrtuk az elején, mert egy hiba miatt nem láttad a küldő nevét és e-mail címét.
Téged P. Ildikó iratkoztatott fel a hírlevelemre, csak ezt Te nem tudtad meg, de örülök, hogy valóban hasznosnak találod a hírlevelet. | Szabó István Zoltán Válasz erre a hozzászólásra
|
Elérhetőség | Kedves István,
teljesen igazad van abban, hogy egy hirdetésbe két ütős mondatnál meg egy elérhetőségnél nem kell, ill. nem szabad többet feltüntetni.
Talán annyit érdemes még megjegyezni az elérhetőségekkel kapcsoltban, hogy bizonyítottan hatékonyabb ha kizárólag egy elérhetőséget tüntetünk fel a hirdetésben.
Az ember bonyolult lény, és ha azt látja, hogy hívhat telefonon, mobilon, küldhet faxot, írhat e-mailt, esetleg még Skype is van, akkor gondolkodnia kell, hogy milyen módon vegye fel velünk a kapcsolatot. De a vevők nem szeretnek gondolkodni, inkább tovább lapozzák az újságot, meg kell mondani nekik, hogy mit csináljanak!
"küldj egy e-mail-t a "nyereményjáték + név" szóval az alábbi címre és máris közelebb kerülsz álmaid utazásához"
Amióta megmondjuk a hirdetésben, hogy mit kell tenni 27%-kal nőtt a hirdetéseink hatékonysága.
Nagyon rossz szokás, hogy a kkv-k többsége még a születési címét is meg akarja adni a hirdetésben.
Szerintem a legtöbben csak a legnagyobb betűvel szedett részeket olvassuk el egy-egy óriásplakáton vagy hirdetésen... | Ádám Válasz erre a hozzászólásra
|
Teljesen egyetértek Önnel,Zoltán! | Csak pár szó:
A hírlevelei is híven tükrözik,hogy nem csak egy jóadag "gyere,az én üzletem a legjobb!" mondandója van,hanem igenis profi,megfontolt,tehetséges emberrel van dolgunk!
Anikó | Sebestyénné Juhász Anikó Válasz erre a hozzászólásra
|
Szinte semmi | Fenti dolgok nagyon igazak, de én még tovább megyek...
Óriásplakát téma. Többször láttam már, hogy egy plakáton csak valaminek a részét, vagy szinte csak egy szót, betűt láttam, stb. Mi lehet ez? Izgatja az ember fantáziáját, hogy miért nincs kiírva teljesen legalább az a szó, vagy miért csak töredék információt kapok. Ebben a mai világban, ahol minden elérhető, ez fura.
De éppen ez a jó, mert utána az ember szinte várja a folytatást, keresi a hirdetést, hátha már több is van belőle. Kicsit "hergelik" az embert és utána sokkal több mindent "elfogad", mint amit egy normál hirdetéssel maximálisan el lehetne érni.
És mibe került? Semmivel sem többe, mint másik óriásplakát, vagy egyéb hirdetés. A hirdetés előállítási, tervezési költsége meg a töredékébe...
Azaz: Mondd el a felét, negyedét, vagy akár tizedét annak, amit igazából szeretnél - illetve amiből szerinted az emberek megtudnák azt, amit tudatni akarsz - és máris sikered lesz. | Norbert Válasz erre a hozzászólásra
|
Szia Norbi, Sziasztok Mindenki! |
Talán emlékeztek, régen volt egy BEE, PannonGsm reklám. (Én már nem :))
Valami olyasmiről szólt legalább 2-3 HÓNAPIG, hogy valami
tehén motorozott vagy ilyesmi és csak annyit mondott "bí".
Semmi értelme nem volt látszólag, na de az...
az ette az idegeket, hogy vajon mi lehet?
Az utcán lehetett hallani, hogy az emberek új ruházati üzlettől kezdve mindent gondoltak.
Szóval, tényleg tuti volt.
---------------------------------------------------------------------
De ezt egy kis cég nem, vagy sokszor nem teheti meg anyagi okok miatt.
Sajnos!
Sok sikert mindenkinek. Csaba
| Póka Csaba Válasz erre a hozzászólásra
|
Dehogynem... | Nem fontos táblán hirdetni, ezt a módszert kiválóan lehet használni az interneten és főleg a hírlevelekben. | Szabó István Zoltán Válasz erre a hozzászólásra
|
konkurencia harc | szerintem allandoan kell figyelni a konkurenciat,hogyan csinalja a dolgait,a sarkaban kell lenni es kivarni azt a pillanatot amikor megelozhetjuk,majd elkerulhetjuk orokre.es tenyleg,a reklamokat roviden es velosen kell fogalmazni,es mindig szem elott tartani. | miklos istvan Válasz erre a hozzászólásra
|
Lehetőleg ne maradj a sarkukban | Ha figyeled a konkurenseidet, és a sarkukban akarsz lenni, akkor ösztönösen másolni fogod őket és örökre a sarkukban maradsz.
A legjobb, ha figyelmen kívül, hagyod az egész szakmát és nyitott szemmel jársz a világban, mert akkor olyan szokatlan megoldásokkal fogsz előállni, amelyek ismeretlenek a számukra.
Néhány szokatlan és ügyes húzás és máris mögötted fog kullogni, téged fog másolni az egész szakma. | Szabó István Zoltán Válasz erre a hozzászólásra
|
Én tudtam, csak nem sejtettem! :)) | Érdekess, hogy milyen igaza van mindenkinek!
Egy pici vállalkozásom van egy kis városban tele konkurenciával.
Szinte nem is foglalkozom velük egésszen addig nem amíg valahogyan nem kerülnek előtérbe, de akkor nagyon.
Pl. reklám, nállam keresik, összekevernek velük, hasonlítgatnak, stb...
Néha volt belőle csekély hasznom is.
De én is arra próbáltam mindig törekedni, hogy a legjobb legyek minden téren.
Mindig azon agyalok, hogy találjak ki valami újjat, valami frappánsat.
Nézegetem a "Nagy" cégek hírdetéseit és tudom valami hasonlót kellene alkotni, de nem is sejtettem, hogy már léphetnék is valamit :-/
Vicces nem, hogy nekünk is valakinek meg kell, hogy mondja mit csináljunk, mint mi a vevőinknek.
Szóval mindig van aki okosabb nálunk.
Ez szomorú...
Csak vicceltem!
Kösz mindenkinek!
Kati | Kati Válasz erre a hozzászólásra
|
A konkurencia?? | Üdv Mindenkinek!
Két dologban szeretnék hozzászólni, bár nem szoktam, inkább csak tartogatom magamban, de most úgy érzem, hogy mivel részben szakmám, részben pedig kikisérleteztem megosztom mindenkivel.
1. A hírdetésnél fontos a szín, ahogy a blog bejegyzésben is irva van, de ami hiányzik a legtöbb hírdetésből az a zöld szín.
Eleinte mi is sokat hírdettünk újságban is, és próbálkoztunk. A zöld szín messzemenően tarolt, megspékelve egy pár (grafikai) női szemmel, és egy szem eperrel mellette. Semmi köze nem volt a hirdetéshez, de az emberek olvasták, érdeklődtek. Tehát a blogban leírtak messzemenően IGAZAK!
2. A konkurenciát nézegettem én is (ki nem), és egyszercsak megfogalmazódott bennem, hogy mit kéne csinálni. Láttam új dolgokat az oldalaikon (web), és gondoltam megcsinálom én is, de akkor az megint nem saját ötlet. Így elkezdtem felhagyni a konkurencia nézegetéssel. Közben olvastam az oldalon, hogy ne nézzük a konkurenciát, gondoltam jó úton haladok. Kitaláltam saját magamnak dolgokat, az sem érdekelt ha esetleg van valakinek ilyen. Kitűztem célokat, és csodák csodájára, úgy hogy nem "kellett" foglalkozni a konkurenciával, egyre jobb eredményeket értem el pl.: a google-ban, ami nálam nagyon lényeges! Kb 2 hónapja nem néztem egyik konkurencia weboldalát sem. Nézzenek ők miket!
Köszönöm, hogy leveleiddel bombázol engem, és gratulálok. Az ember holtig tanul! :) | Csaba Válasz erre a hozzászólásra
|
Köszi mindent | Nagyon hasznos irásokat olvastam,köszönöm a hirleveleket.Régebben a kereskedelemben dolgoztam,de most átnyergeltem a pénzügy területére,ez érdekel.Most próbálom az ügyfélkörömet kialakitani,mint egyéni vállalkozó egy brókercégnél.Hitellel,biztositással és befektetéssel foglalkozom.Szeretném reklámozni magam az autómon,mi a véleményed erről,mire kell ügyelnem ezzel kapcsolatban,ha van tapasztalatod,kérlek ird meg.E gy frappáns szöveg jól jönne!Előre is köszönöm,tényleg profi vagy!Csak igy tovább! Enikő | ENIKŐ Válasz erre a hozzászólásra
|
| Köszönöm,a hirleveleket,számomra is hasznosak!
Továbra is kérem őket!
Nekem is jól jönne,egy kis tanács,hogy hogyan tudnám,
népszerűsiteni a honlapomat?
Előre is köszömöm.
Marika. | Marika Válasz erre a hozzászólásra
|
Csak köszönet, nem kell pontozni. | Kedves István!
Köszönöm a nagyszerű tippeket.
Nem emlékszem, hogy pontosan, hogy jutottam hozzá a hirleveledhez, de kár lett volna kihagyni.
Van egy bizonyos hatása, annak amit "mondasz".
A saját kezdő vállakozásom, pont ennek a levélnek a hatására lett a megszokott szürkétől/fehértől teljesen eltérő.
Felkerültek "vevői" vélemények, mellé képek...
és elszaporodtak a kulcsszavak is a meta tagokban.
És ez, ahogy megírtad működik.
Az újság hirdetésen gondolkodtam eddig is. Most már nem fogok "szamár" módjára tömeg cuccot gyártani, ha oda kerülök.
Köszönettel:
Fülöp Richárd Zoltán | Fülöp Richárd Válasz erre a hozzászólásra
|
Hatékony hirdetés? | Kedves István!
Hatékony hirdetést írni, azt hiszem mindenki erre törekszik, és itt mindíg kapok hasznos ötleteket.
Nem tudom melyik cikkedben olvastam, hogy valaki leiratkozott a hírleveleidről, mert szolgáltatásra nem tudta hasznosítani az infókat.
Nos, mivel egy termékbe is " lelket " életet kell lehelni, hogy működjön, egy szolgáltatás is ugyanezt nyújtja, de feltétlen ismerned kell a vevőidet, mert enélkül egy marketingfogás sem fogyasztható.
Üdv:
Márton Gabriella | Márton Gabriella Válasz erre a hozzászólásra
|
Köszönet!! :) | Nagyon szeretem!! Pont olyan, amilyen én vagyok: csak a lényegre koncentrál, - nagyon tömör, nagyon velős, - nagyon szuper! (Bocsánat az esetleges szerénytelenségért! :D)
Mindenből a legeslegjobbakat, üdvözlettel, tisztelettel:
ANi. | Szénásiné Tasnádi ANi Válasz erre a hozzászólásra
|
Elgondolkodtam | Mivel épp hirdetéseket kell írjak a közeljövőben nagyon jól jönnek a tippjeid. Úgy látszik tényleg működik a vonzás törvénye. Köszönöm az ötleteket! | Nagy Eszter Válasz erre a hozzászólásra
|
Hitel ajánlat a 2% -os kamatláb | Kínálunk különböző hitelek magánszemélyek (személyi kölcsön), valamint
együttműködnek szervek kamatláb 2% -os annul.This, hogy segítse
találkozol a pénzügyi kötelezettségeit, különösen a folyamatban lévő
globális pénzügyi válság. Mi teszi ki a jó hitel mindenféle egy
nagyon gyors és egyszerű módja, személyi kölcsön, lakáshitel, diákhitel,
Üzleti Hitel, Beruházó hitel, autó hitel, adósság konszolidáció. a
További kérdések esetén kérjük, forduljon hozzánk az érvényes adatait:
ultimateloancompany55@gmail.com
NÉV: ...........
AGE: ............
Nem: ............
CÍM: ........
ORSZÁG: .........
Kapcsolattartás telefonszáma: .....
Foglalkozás: ......
A hitel összege: .....
HAVI BEVÉTEL:......
IDŐTARTAMA: .........
Tisztelettel
menedzsment | Mr John Válasz erre a hozzászólásra
|
Újsághirdetési trükkök, leghatékonyabb újsághirdetések, újsághírdetési formák, frappáns hirdetési szövegek, ingatlan hirdetés trükkök, hogyan irjak frappáns hirdeto szöveget, frappáns hirdetési szövegek, verseny marketing fejjel lefelé hirdetés, újsághirdetések, legjobb újsághírdetés, mennyire hasznos az újsághirdetés |