KONKURENCIA

bolti és webáruház marketing kereskedőknek  
 

Marketing - Marketingtipp: ne szerénykedj...



Marketingtipp: ne szerénykedj...

Mit írj a hirdetésedbe, milyen reklámszöveget érdemes használnod? Érdemes-e szerényen marketingezned? Szabad-e a reklámjaidban túlozni? Íme egy jó marketing tipp a hirdetéseid megírásához...

Az előző blogbejegyzésem hírlevélben is kiment, majd kaptam néhány levelet, hogy azért talán egy kicsit túlzás 6 millió Ft-ot emlegetni.

 

Főleg ismerősök szóltak, ez nagyon kedves gesztus tőlük és ezúttal is köszönöm nekik, hogy ügyelnek arra, hogy jó minőségű legyen a „kiáramlásom”.

 

Ne aggódj engem is meglepett az összeg, amikor az ügyfelem elújságolta a jó hírt, de ezt őrültség lett volna kihagynom a „reklámból”.

 

 

 

De hogyan lesz neked ebből egy jó reklámtipp?

 

Amikor megírod a hirdetéseidet, akkor bizonyára Te is ügyelsz arra, hogy jót állíts magadról, de ne túlozz.

 

Megeshet, hogy a legütősebb tulajdonságaidat, eredményeidet rejted csak azért véka alá mert attól félsz, hogy ezt már túlzásnak fogják találni és nem fogják elhinni a vásárlók.

 

Ne tedd!

 

Miért? Mert az átlagos érvek átlagos reklámokat szülnek, amelyek nem lógnak ki a sorból és az emberek észre sem veszik őket.

 

Mert átlagos termékből, vagy szolgáltatásból rengeteg van, de ha valami már-már hihetetlen, ha valami erősen súrolja a túlzás határát, akkor azzal foglalkozni fognak.

 

Természetesen sokan lesznek, akiknek ez szemet fog szúrni, de többen fogják azt mondani, hogy atyaég mi lehet ez?

 

Ha ezentúl valóban megmutatod az ajánlatod túlzásnak tűnő értékeit, akkor az emberek kíváncsiak lesznek arra a termékedre, vagy a szolgáltatásodra, amely messze felülmúlja az eddig ismerteket.

 

 

 

Példa…

 

Gondolj csak az arckrém reklámokra. Mi történne, ha az ötvenes korosztálynak szánt szemránckrémeket nem fiatal modellek reklámoznák?

 

Megvenné bárki is a krémet ha a reklámarcnak csak egy kis apró ránc is lenne a bőrén?

 

Nem számít, ha a modell szinte még tinédzser, vagy rengeteget javított rajta a Photoshop, mi emberek egyszerűen képtelenek lennénk elfogadni egy olyan reklámarcot, amely nem tökéletes.

 

 

 

Tudjuk, hogy nem igaz, amit a reklámok állítanak DE!

 

Mi emberek bízunk abban, hogy az a reklám, amelyik többet ígér, az valószínűleg többet is ad és nem fogjuk azt a terméket, vagy szolgáltatást választani, amelyik egy kisebb ígérettel próbál minket meggyőzni.

 

Ilyen érdekesen működünk és ezt ki kell használnod.

 

 

 

Ellenpéldák…

 

Nyilván léteznek ellenpéldák, hiszen nem mindegy, hogy ki ígér nagyot.

 

Az internet roskadozik a gyors meggazdagodást ígérgető már első ránézésre is komolytalan tömegajánlatoktól.

 

Van, ahol óvatosan kell bánnod a nagy számokkal és adnod kell egy elfogadható magyarázatot.

 

A megfelelő időben Te is tudni fogod mi a magyarázata az ügyfelem váratlan sikerének.

 

 

 

Hogy mekkora hatalma van a magyarázatnak?

 

Sajnos a konkrét példa meglehetősen gyomorforgató, de ezt most félretéve, ha még nem olvastad, akkor olvasd el az első blogbejegyzésem. (Katt ide)



(0 szavazat)Szerinted mennyire volt hasznos ez az írás?


Címkék: szórólap példa, ne szerénykedj, reklám szórólap példa, ne tedd reklám, konkurens reklámok, marketing reklámarc, ne reklámoz, konkurencia magyarázat, legjobb reklám tippek

Mi az eddigi legjobb módszer az ügyfélszerzésre?

Költhetsz folyamatosan reklámra, költhetsz folyamatosan a weboldaladra és a marketingre, csiszolhatod az itt említett ügyfélszerzési módszereket, de soha nem lesznek olyan eredményesek, mint amit itt mutatok neked...

 

 



Szólj hozzá Te is: Marketingtipp: ne szerénykedj...

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Marketingtipp: ne szerénykedj...

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

Marketingtipp: ne szerénykedj..., legjobb reklám tippek, konkurencia magyarázat, ne reklámoz, marketing reklámarc, konkurens reklámok, ne tedd reklám, reklám szórólap példa, ne szerénykedj, szórólap példa

 

 

Hozzászólások



Kérdezz, véleményezz


Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére

Szia Éva! Itt lesz: 1. [katt] és a 2. [katt]
Szia! Az oldalon/blogban/hívlevélen te ajánlottál egyszer egy szuper informatív, optimalizált weboldalt, jó mintának? Valami hifivel foglalkozott, nagyon tetszett, de nem találom most sehol. Kösz, Éva

Marketing ElejéreMarketing VisszaMarketing KövetkezőMarketing Végére


Konkurencia blog címkék



Lájkolj, ha tetszik!



 

 
Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

Marketing és konkurencia blog

 

Marketing és konkurencia blog

 

 

 

Bolti és webáruház marketing kereskedőknek
 

Egy blog a marketing használatáról kereskedőknek, a keresooptimalizalas hogyanjairól webaruhaz keszites esetén. Az online marketing elkészítéséhez tanácsok, bevezetés a marketing online világába, ami a webáruház készítése során ugyanolyan elengedhetetlen, mint egy jó marketing terv, amit a konkurencia nem csinál meg.

 

A onlinemarketing cikkeinből kiderül, hogy milyen on line marketing  strategiak vihetik sikerre a webáruházadat, hogyan tudsz vevőket szerezni és melyik az a marketing strategia, ami minden webáruház forgalmán óriásit lendít előre. Az email marketing témakörében megtudhatod, milyen egy jó hírlevél, hogyan kell hírlevelet írni, hogyan kell hírlevelet küldeni, lesz segítségként hírlevél minta is, ami tökéletesen megfelel a mai internet marketing követelményeinek. Marketing tervek és jó pár marketing terv minta áll rendelkezésedre az ügyes facebook marketing kivitelezéséhez, ha bármikor elakadsz, nyugodtan felhívhatsz minket, hiszen a marketing tanácsadás ingyenes.

 

A web marketing hírlevelünk tulajdonképpen egy ingyenes online marketing képzés, ahol az internetmarketing szinte összes trükkjét megtanulhatod. Tudni fogod, hogyan működhet a keresőoptimalizálás ingyen és automatikusan a webáruház készítés árába foglalva. A webshop készítés árak tartalmazzák a webmarketing és weboldal hirdetés árát, így azt is mondhetjuk, hogy a kitermelt forglomból ez ingyen webáruház készítés.

 

Marketing videók

Kapcsolat

 

 

Autóhifi webáruház készítés

Webáruház és közösségi portál készítés:

 Webáruház készítés

  |  Téma: konkurencia - marketing