Ma elsétáltam, egy fodrászüzlet kirakata előtt, és kiütötte a szemem egy felirat: HAJPROBLÉMÁK!
Azonnal rávágtam magamban, hogy „nem érdekel!”
Rászoktam arra, hogy elemezgetem, a cégek reklámjait és ezt is elkezdtem „szétszedni”…
Problémát dob fel, aha eddig jó…
Idáig jutottam, mert ekkor esett le, hogy nekem is vannak hajproblémáim, ugyanis a buta haj elhagyja az okos fejemet. :)
Pedig én azonnal rávágtam erre a feliratra, hogy nem érdekel.
Mi a hiba?
Az, hogy senkinek nincs hajproblémája!
Az emberek nincsenek annak a tudatában, hogy „hajproblémájuk” van, éppen ezért még a potenciális ügyfelekről is lepattan az ilyen általános reklámszöveg.
Látod, rólam is lepattant.
Az embereknek nem hajproblémájuk van, hanem hullik, korpásodik, zsírosodik és töredezik a hajuk.
A hirdető célja az volt, hogy minél több embert szólítson meg és ezért tette egy ilyen gyűjtőnév alá a fenti sok problémát.
Mindenkit meg akart fogni a szöveggel, de így senkit sem sikerült.
Ha ezek közül, kiválasztott volna egyet, és ezt az egy problémát dobta volna fel a reklámban, akkor legalább a lehetséges vásárlóknak egy részét megszólíthatta volna.
A semmi helyett, mondhatott volna valamit.
A Te reklámjaiddal és hirdetéseiddel mi a helyzet?
|