adok egy jó tippet, hogy ezentúl megrendelőket is hozzon Neked ez a reklámozási forma.
A sok felesleges „rizsa” a kukában landol.
Te mindig elolvasod a szórólapot, amit kapsz?
Ugye, hogy nem?
Gyorsan rápillantasz és ha érdekel átfutod (nem elolvasod), ha nem érdekel, akkor kuka.
A legtöbb szórólap tömve van szöveggel, hosszú bevezetővel, mert a készítő azt gondolja, hogy az emberek végig fogják olvasni és ezért mindent bele akarnak írni, ami meggyőzheti az olvasót.
A gond csak az, hogy az ilyen hosszú szövegű szórólapok az esetek többségében odáig sem jutnak el, hogy elolvassák.
Az olvasódat nem érdekli a szórólapod tartalma.
Gondolj csak magadra, hogy mi érdekelne, ha szórólapot kapnál…
Érdekelne egy reklám?
Nem, mert egész nap kapsz belőle eleget, miért érdekelne éppen az, amit a kezedbe, vagy éppen a postaládádba nyomtak. Ennek ellenére a legtöbb szórólap mégis reklám.
Érdekelne az XY Kft?
Nem, mert ha érdekelne, akkor esténként valószínűleg a céginfót olvasgatnád. Ennek ellenére a legtöbb szórólap mégis a cégről, a cég szolgáltatásairól és tevékenységeiről szól.
Érdekelne egy konkrét termék vagy szolgáltatás?
Nem, mert Te most nem akarsz „biomatracot” venni, még akkor sem, ha a 40%-os nyitási akció miatt 40.000.- Ft-ot spórolhatnál.
Egyszerűen nem az a legnagyobb gondod, hogy nem találsz olcsón „biomatracot” és éppen ezért a szórólap tartalma sem fog érdekelni. Ugyanez igaz szolgáltatásokra is. Ennek ellenére a legtöbb szórólap mégis termékeket, vagy szolgáltatásokat hirdet.
Mégis, ha a szórólapod nem érdekli az embereket, akkor mi érdekli őket egyáltalán?
Mi az, ami Neked is nagyon gyakran eszedbe jut minden nap?
A problémáid.
Ez nem megy, az nem megy. Ez vagy az nincs megoldva. Fáradt vagy, nem tudsz koncentrálni, éhes vagy, nincs elég szabadidőd, nem dolgoznak rendesen az alkalmazottaid, nincs elég bevételed, el vagy havazva munkával, rengeteget unatkozol, pusztulnak a halak az akváriumban, már megint le kellene nyírni a füvet, reggel nem találtál magadnak egy normális ruhát, amit szívesen felvennél, soroljam még?
Érdekelne az a szórólap, amely pontosan egy olyan problémádra kérdezne rá nagybetűkkel, amely már régóta kínoz?
Pl.: Te is utálod, hogy cégvezetőként Neked kell állandóan az üzletkötéssel foglalkoznod, mert a lusta üzletkötőidre a kiszállításon kívül semmit sem érdemes rábíznod?
Ettől biztosan beindulna a fantáziád, de továbbmegyek!
Szerintem el is olvasnád azt a szórólapot, amelyik a következő mondatban máris azt kínálná, hogy örökre megszabadulhatsz ettől a problémádtól, ráadásul teljesen ingyen.
Pl.: Mit szólnál hozzá, ha most teljesen ingyen kapnál 5 olyan garantáltan bevált módszert, amelyekkel végre valóságos üzletvadásszá változtathatod üzletkötőidet.
Ugye téged is érdekelne mi az, ami megoldja a problémádat, ingyenes, garantáltan bevált és nem hogy csak megoldja a problémádat, de még túl is szárnyalja az elvárásaidat.
Oké, de ez a szórólap nem a terméket adja el, hanem valami ingyenes anyagot ígérget...
Jogos…
Az eladás nem fog menni elsőre, de a csalit bekapják.
Azonnal eladni úgysem fogsz tudni a szórólappal, hiszen házasságok sem köttetnek az első randin, de könnyedén ráveheted az olvasót arra, hogy tegyen egy lépést feléd, vegye fel Veled a kapcsolatot, jöjjön be az üzletedbe, vagy irodádba, adja meg Neked az elérhetőségét, e-mail címét, vagy telefonszámát.
Ezek birtokában pedig gyönyörűen felgöngyölítheted az egész eladási folyamatot.
Ha a felkínált ingyenes, hasznos és csábító anyag megszerzéséhez…
…be kell jönnie az üzletedbe, vagy az irodádba, akkor elérted a célod, mert a leendő ügyfeled bejött az üzletedbe, vagy az irodádba.
Ott van Nálad, érdeklődik, az ajándék átvételekor beszélgettek, személyesen befolyásolhatod, bemutathatod neki a termékeidet, vagy szolgáltatásaidat. Még egy kicsit a lekötelezetted is lesz, mert elvégre kapott Tőled egy ajándékot. (A költsége max. 4db. A4-es lap.)
…fel kell hívnia Téged telefonon, akkor hamarosan megint csak a termékeidre fog terelődni a szó és Te abban a pillanatban máris egy ügyféljelölttel beszélgetsz.
…fel kell iratkoznia a hírleveledre, akkor megszerezted az e-mail címét és egy ügyes hírlevél sorozattal előbb, vagy utóbb ráveheted arra, hogy vásároljon, ha vásárolt, akkor mivel még mindig fel van iratkozva a hírleveledre, ismét ráveheted arra, hogy vásároljon és ismét és ismét…
A szöveggel még tartozom, persze ezt a sablont nyugodtan ráhúzhatod a saját termékedre, vagy szolgáltatásodra.
Te is utálod, hogy cégvezetőként Neked kell állandóan az üzletkötéssel foglalkoznod, mert a lusta üzletkötőidre a kiszállításon kívül semmit nem érdemes rábíznod?
Mit szólnál hozzá, ha most teljesen ingyen kapnál 5 olyan garantáltan bevált módszert, amelyekkel végre valóságos üzletvadásszá változtathatod üzletkötőidet.
a, Nem kell mást tenned, csak ha ma hazaértél ellátogatsz a „www.valami.hu/ajandek” oldalra és azonnal letöltheted.
vagy…
b, Nem kell mást tenned, csak amint van 5perced hívd fel ezt a számot, diktáld be az elérhetőséged/add meg az e-mail címed és azonnal postázzuk/küldjük.
vagy…
c, Nem kell mást tenned, csak ma délután be kell ugranod érte ”ide és ide” és személyesen kézhez kapod. + extraként néhány személyre szabott információt is kérhetsz a kollégánktól.
|
Azt persze még nem is tettem hozzá, hogy egy ilyen ajándék anyag…
· olcsó, mert Te is kinyomtathatod, vagy csak fel kell tenned a honlapodra,
· meggyőzi a hozzáértésedről az érdeklődőt,
· felkelti az érdeklődését a portékád iránt, még azelőtt hogy azon gondolkodott volna, hogy ilyesmit vásároljon és szétnézett volna bármelyik konkurensednél,
· lekötelezi irányodba az érdeklődőt.
|